Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Selasa, 31 Mei 2011

AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !


Assalamualaikumwarahmatulahiwabarakatuh....

First of all thanks to Abg Ben di atas segmen ni. Ehehe... tajuk dia memang best tapi jenuh jugak nak memikir cerita apa yang sesuwai. ehehe....

Tajuk tu kan, sangat sesuai dengan keadaaan aku yang satu ni.

Aku tak suka dapat panggilan yang menyatakan aku menang pertandingan apa2 atau mendapat tawaran yang menguntungkan aku la.

Biasanya bila dapat panggilan cenggitu aku akan terus cakap, maaf saya tak berminat walau apa pun tawarannya. Kalau yang faham tu fahamlah. Kalau yang tak faham aku akan bagi faham jugak biasanya. Maaflah, memang aku tak suka dan memang tak ada minat seposen pon.

Berbalik pada kisah rokok ni, aku memang macam kebanyakan orang la. Tak suka asap rokok. Tapi tak boleh nak benci2 sangat. Buat biasa2 je.

Memang perokok ni membazir je pada aku, tapi ada jugak orang2 dalam senarai kesayangan aku yang merokok. Abang Adi aku, Pak Mentua aku, Adik Ipar aku...

So, NO COMMENT!~ Haha!~ Boleh gitu???

Wassalam.

2 ulasan:

Yanty Lee berkata...

Salam ,

Terjah & follow dari Segmen BA

http://themptyanty.blogspot.com/2011/05/aku-kata-tak-nak-tak-nak-laa.html

Katakan TAK NAK!

solomolo berkata...

merokok tak nampak cool...
merokok tak nampak hebat...



jom baca entri tentang percutian ke Bali...
http://solomolo.blogspot.com/2011/05/percutian-ke-bali-part-1.html

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails