Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Ahad, 11 April 2010

Jop Balik Kampung!!!

Haha! Padahal, hampir tetiap minggu aku balik kampung. Dekat jer, tu yang asyik berulang. Kena pulak kawan2 melepak semua kat Shah Alam kan...
.
So petang Jumaat dah ke sana. Sampai awal dapat lepak2 lama2 sikit. Lama-lama tapi sikit. Korang paham kot??? Hehe...
.
Sampai2 je aku tengok adik bongsu aku sedang gigih menyiapkan "Perniagaan Internet" yang dijamin untung kata beliau. Aku tak berminat pasal meleceh kena ada kredit kad bagai. Baik tak payah....
.
Sebab sampai awal, dapatlah kami g pasar malam sambil menikmati udara kampung tempat kelahiranku......
.
Tau tak anak2 ku serba bataks sebab memang sekarang kami dah tak naik motorsikal....Seperti biasa aku mesti beli keropok nipis dengan sambal sedap singgit ... apasal singgit??? Pasal aku jer yang makan. KRZ tak minat sama jugak anak2 apatah lagi mak aku yang katanya keras, sakit gigi.......
.
dan kali ni teringin nak cuba Mee Jawa yang bini Wak Dol masak...
emmmm... masih sedap....
.
Gerak dari umah mak terus g Seng Q di SACC Mall, KRZ nak tengok promotion kamera baru.... g survey je, idak ler membeli pown....
pastu apa lagi terus lepaking dengan bebudak KCT dan KRZ sengaja buat gambar ni jadi macam ni...Macam si Kodai bercakap dengan hantu pulak!!! Owhhh!!~~~ Scary!!~~~
Korang nampak ke tak??
.
Kan ke kepala Acik jadi lutsinar tuh???
Sori Acik... tapi kamu tatap menten chumel dengan pipi bertelur itew....
Bubye!!!!!!


2 ulasan:

zan-xray berkata...

gambar motor bersama krz dan anak2 menarik, gambar kepok dan mee alahai sedapnya...
gambar last tu sedikit seram

Acik Lana berkata...

wakakakaka..apakah??

nampak sangat acik si otak kosong..atau acik si otak tidak kotor??haha

tp gambo tangan kt tepi tu misteri gak kak.,.nampak cam ada air meleleh.hoh.hoh,

gambo penuh hantu.

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails