Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Khamis, 23 Jun 2011

Pedagogy Enhancement for English Language Primary Teachers (Phase One)

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh...


Hai hai hai.


Lama tak update. Apa khabar kawan2? Aku sedang berkursus di Shah Alam. Macam biasa, bila ada kerinduan di hati aku, mood menulis pun datang....


Sebelum tu tengok gambar aku dengan bespreng aku Norjaliza Abd Jalil. Kami sebaya tapi dia senior dalam bidang pendidikan ni. Dia masuk maktab lebih awal dari aku. Syok jumpa dia. Banyak gak citer2 yang dikongsi bersama. Bab family dan anak2 terutamanya.



Kursus ni ada tiga fasa. Kali ni yang pertama dan akan ada dua kali lagi bulan depan. Kami diberi modul dan para jurulatih utama kami terdiri dari pensyarah2 maktab dan juga guru2 yang berpengalaman luas dalam bidang pendidikan. Makan kat sini sedap2 jugak. Boleh tahan sedap. Naik gemuk la aku dibuatnya... haha...


Ada geng lama sama geng baru, seronok juga.... banyak aktiviti... dan aku jadi tukang tulis, konon canti sangat tulisan aku... haha...


Ni gambar makanan hari kedua. Hari last kalau rajin aku apdet. Kalau yer. Kalau... haha...


Sampai jumpa lagi,


Wassalam.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails