Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Ahad, 11 September 2011

Best moment!~

Assalamualaikum...

Hai hai hai semua hari ini ada 2-3 rumah harus kami hadirkan diri. So syiok sebab dah lama tak memeriahkan diri dan makan2 banyak2. Kata hobinya makan kan????

So hari ini aku nak share sekeping gambar ni dengan korang.
Kredit to Chiaki Carol Hashimoto (nama FB beliau) sebab menghalalkan aku grabbed gambar ini. Memang nampak macam biasa je gambar di atas, tapi entah pada aku nilainya mungkin lebih dari wang ringgit.

Lihat gaya nakal si anak menghulur duit raya, dan betapa ceria ibu bapanya. Happy sangat dan aku rasa saat ini semuanya bukan lakonan. Semuanya benar2 berlaku dan suasana sungguh ceria dan gembira.

Inilah antara contoh masa berkualiti yang kita perlukan dalam kehidupan seharian kita. Ya, setiap hari perlu ada masa kualiti seperti ini. Aku, yang sendiri mewujudkan entri ini pun, adakalanya tak berpeluang juga mecapai masa berkualiti dengan keluarga. Sentiasa cubalah, demi menjamin kesejahteraan keluarga. Ewahhhh....

Ok, sampai jumpa lagi nanti.

Wassalam.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails