Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Rabu, 5 Mac 2014

Jangan cari aku lagi.

Assalamualaikum.

Hihi. Bukan korang. Cuma teringat seorang kawan yang wassep bagitau kawan perempuan dia dah tinggalkan dia. Block di fb waima wassep jua.

So dia share dgn aku gambar yang sesuai. Hihi. Memang lawak. Share ngan aku kenapa pula. Nak luah perasaan kot. Takpelah.

Mestilah orang bosan dengan kau. Hidup kau kan TIADA PERKEMBANGAN. Sama je dari dulu sampai sekarang.

So kepada orang yang berkenaan, walau aku tau dia tak baca blog aku ini... Tak payahlah cari lagi orang yang kita kata membosankan serta tiada perkembangan itu.

Macam la hidup kau berkembang sangat. Kau masih lagi terperuk di situ kan? Tak berani nak tinggal lagi ruang 'selesa' kau kan? Blah la woi.

Now aku pulak yang tolong marah. Haha. Lawak. Kawan aku ni berkawan dengan seorang gadis. Gadis ni sangat sosial la. So macam depa nak kapel tapi perempuan itu sangat ego. So tak jadi. Dan perempuan itu suruh block segala. Tu yang dia tunjuk gambar tu katanya paling sesuai tujukat kawan di tu la.

Gambar apa?

Gambar ni...

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails