Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Selasa, 17 November 2009

Keta Terbalik Lalu Bertemu Ibu Yang Seksis!

Ari Sabtu lepas aku balik exam kat library UNITEN, Bangi, aku terus g kat KRZ kasi chance anak2 nak tengok KRZ buat keje.
.
Sambil aku ambil peluang nak lelapkan mata sebab mengantuk ya amat! Aku pun dodo dalam keta sambil KRZ melayan anak2 sambil2 bertugas.
.
Lepas tido, aku pun balik. Teringat tanaman yang terbiar, tu yang bergegas.... Haha! Dalam nak cepat boleh jammed pulak jalan.
Rupa-rupanya ada keta terbalik berhadapan Jusco (Puchong).
.
Bukannya satu tapi dua?
.
Nampak tak kat mana keta satu lagi???
.
Tak nampak???
.
Sat aku bagi hangpa nampak..... Kihkihkih... satu lagi adalah mainan anak2...
hehe... jangan marah.... gurau2 jer....
.
Ok, ni citer lain. Satu hari aku teman KRZ singgah Mahbub kat Damai. Dalam rebas (hujan renyai-renyai), aku nampak satu kapel dok makan. Tengok lagi dengan sepenuh perhatian, rupanya anak dengan mak. Anaknya mungkin darjah 6 kot sebab dah tinggi besar... Yang aku nak kasi tau maknya tu.... Seksis beb! Tak salah nak seksi sebab seksi tu subjektif. Lain orang lain pandangannya.
.
Dah lah duduk berdepan. Aku yang tengok dari tepi ni pun naik terjojol bijik mata. Mungkin anak ko dah biasa tengok ko gitu jadi dia memang tak heran la.
.
Haih! Aku suka juga tengok org yang seksi ni, tapi kena pada gaya la. Sekadar menyebut beberapa nama, Acik seksi dalan sopan... Sue seksi dalam keanggunan... Macam tu la... ni seksi dalam menonjolkan.... Apa tujuan ko sebenarnya????
Haih!
KRZ tegur aku kenapa amik gambar beliau,
tapi bila aku publish aku terasa macam I've done my part!
Rasanya korang paham kan.....
Jumpa lagi nanti...Bye!

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails