Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 30 November 2009

Merajuk!

Pada pagi semalam, KRZ ajak aku g Rumah Mares
yang terletak di Seksyen 6, Petaling Jaya.
.
Seronok anak2 nak kuar macam biasalah.
Kemudian, Fatin awal2 ajak naik motor dan g main swing
kat taman.
.
Aduyai, memang la pagi, tapi panas terik tau!
Fatin terus merajuk sambil g kat parkir
motorsikal sambil buat muka.
Rafiq pulak sangat ok, ikut jer KRZ. Puas aku pujuk2 tetap tak mahu,
akhirnya aku angkat jer. Melalak2 sekejap dalam keta.
Otw, dia ada saja ragamnya,
walau tak mengamuk sakan.
Aku biar jer, dan bila terlintas nak jenguk,
dia dah dodo da.... Mengantuk tapi tak mau tido.
Pastuh nak mengamuk.... haih!
.
Sampai rumah Mares tuh, KRZ ngan Apiki jer turun sementara aku tunggu dalam keta jer. Malas nak turun pasal KRZ nak p tanya
nombor tipon kawan beliau jer.
Kan ke Rapik buang telepon KRZ?
jadi korang boleh start calling2 KRZ soh beliau save nombor....
Tak pasal kena cari semua nombor semula.
Bye!


Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails