Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Jumaat, 20 November 2009

Pangkor - Day 2

Hari kedua merupakan hari yang sangat sibuk kerana aku berhempas pulak dengan Noraini. Gambar beliau belum publish lagi mungkin dalam entry yang seterusnya la yer.
.
Petang hari keduau aku berjaya menyiapkan kerja dan petang Kak Shima ngajak aku p jalan2 tepi pantai. Nilah rupa Kak Shima. Beliau ni memang ada style dan gaya beliau ada mutu serta berkeunggulan. <--terasa macam iklan Dunhill tak? Ngeh3! Pantai Pasir Bongak namanya.... sangat cantik... kami jalan2 sambil mengutip kulit2 sipot.... Tetiba nampak geng-geng kami baru balik mandi.. hehe... tak sempat nak join.... huhu... banyak jugak yang kami kutip dan aku kutip untuk assignment aku la... bila matahari hampir terbenam dan senja menjelang, kami pun beransur pulang.....
Bye!

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails