Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Ahad, 31 Mac 2013

Lama...

Assalamualaikum...

Apa khabar korang semua? Harap2 sihat la ye. Sebelum memulakan semula edisi ngapdet blog... maka aku....dengan rasa rendah diri, aku nak memohon ampun dan maaf atas segala2nya. Hihi. 

Minta maaf yang terutama. Terpenting, harap terampun salah silap.

Banyak dah yang berlaku sepanjang tidak update ni. Tatau nak update ke tidak yang lepas2 tu. Tengoklah macam mana.

Kali ni, nak masukkan gambar Cik Fatin masa hari orientasi. Belum letak kat blog lagi. Kat FB tatau sampai bila kekal kan?

Nanti2 ada la lagi entri aku. Daripada aku menulis kat kertas dengan tulisan cam cakar ayam  dan takde sape nak baca, baik aku taip kat sini. Kot takde org baca pun, ada juga kenangan anak2 aku nanti.

Sampai jumpa lagi.

Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails