Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Khamis, 4 Julai 2013

Merajuk lagi...

Assalmualaikum.

Inilah kerja mek Fatin kalau kemahuannya tak dituruti. Alkisah roti yg aku suruh dia makan pagi tadi bukan jenis yang dia biasa makan.

Udahnya lancar mogok pusing badan pandang luar tingkap. Sampai sekolah.

Allahu. Beruntung anak2 zaman sekarang. Mak ayah mampu nak sediakan sarapan. Mewah serba serbi ada. Nasib mereka jauh lebih baik.

Masa aku seusia Fatin nak makan ayam hanya sebulan sekali. Masa tu favourite part aku adalah bahagian dada la. Isi banyak. Jarang makan kan.

Sarapan tak pernah. Harap makanan RMT je setiap hari. Beruntung dapat makan roti krim. Sedap. Tapi masih nak merajuk. Sebab aku paksa dia makan. Aku tak mau dia lapar.

Hmm. Harap2 semoga suatu hari nanti Fatin sedar. Aku buat semua untuk kebaikan dia. Takde niat nak mendera atau menyakiti hati.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails