Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Selasa, 4 Januari 2011

New Year @ I-City Part 2

Hai semua.

Sambung sikit. Malas giler dah ni. Sama jugak macam part 1. Berkumpul di Ali Seven bak kata Acik Lana. Haruslah interprem nama beliau sebab beliau akan fofuler tak lama lagi kan? Ahaks!

Ni waktu menanti Haji Fie datang.
BTW citer sikit. Ni yang boleh ada Part 2 ni pasal ni yang kamera Canon yer kawan2. Biler Haji Fie sampai kami terus la g.
KRZ sangat happy la kan, dapat testing mesting kamera beliau. Kata beliau lagi sudah ditarok oleh Tok Guru beli kamera simpan, apa guna???

Maka beliau berjoli sakan mengambil gambar. Aku kerjanya amik gambar belia dan banyak juga gambar yang disenep oleh bakal penulis Cik Dabel R. Boleh gitu????

Contohnya gambar aku ngan KRZ ni.....

Yang ini aku la amik. Yang sedang memeluk pokok tu la Haji Fie, gambar dia yang elok ada kat FB. Malas nak resize la, banyak sangat.....
Mr Rozi bersama Haziq Iqbal. Gambar anak2 I takde yer kat I-City ni tapi dihujung rancangan. haha... :P
Aku tengah makan sambil memandang kiri dan kanan sambil menafikan, I tengah diet, tak makan nasi kepada orang ramai... haha...padahal, licing aku makang.... maaf yer SD II.
Ini kepit idung guna jari nama skillnya. Sila jangan cuba aksi ini di rumah. Terima kasih.
KRZ masih berusaha bersungguh2. Usahakan tangga ke kejayaan?
The making of Die Jubir di arah oleh Cik Dabel R(Bukan nama sebenar). :P
Ini bukan orang lain yer. Rockers bulat kesayangan hamba! KRZ nak BB satu...ihiks...
Kenapa ada sampah sarap itu? Aku pon dipaksa tau. Malas nak menolak. Alah, dah tengok muka aku burok, puaslah hati Cik Pengarah tu. Bergelak bersama, kan ke happy....
Last sekali, mestilah bunga api. Aku amik gambar dalam 3-5 menet, pastu amik video untu Patin tengok pulak... Video bunga api ada kat fesbuk. G la cari. Tak friend aku takkan jumpa la. haha..
So kami sampai umah lebih kurang 2.45 pagi. Tengok2 anak2 tergolek dalam bilik mak.
Sangat dengkik ok! Aku pun kena tido luar tau, depa boleh lak menghempet2 mak. Maka kata takut kena gigit nyamuk la, lagi pun depa manja Tok...

Pandai kejut paksu suruh bangun g keje. Sapu losyen kat badan paksu. Segala macam pandai bila aku ngan KRZ takde.

Memang anak2 ni kena tinggal2kan nak bagi pandai. Tapi jangan la beranak2 ko dah tinggalkan. Itu takde akkal namanya, BANGANG! Miahaha! Tak pasal2 emo kat si pembuang/pembunuh bayi.

Oklah, cau cin cau guwe mau g sleep. Wassalam.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails