Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Rabu, 11 Ogos 2010

Selamat Berpuasa

Salam 1 Ramadhan buat semua pembaca setia,
tak berapa setia dan yang tersinggah.
Aku dalam mood malas ngapdet.
Padahal banyak citer dan gambar.
Later je lah kalau rajin.

Ni gambar aku pagi ni, sempena bulan ramadhan
dan KRZ bagi keizinan pakai tudung ni...

Asalkan plain dan sama kaler awning dengan tudung...
Sebelum ni memang dia tak bagi langsung,
Tak cantik katanya...

Tapi aku pun taklah teringin sangat nak memakainya
Bila dah beli, terasa senang,
dan sangat menjimatkan masa....

ni pulak tiga status aku kat FB,
copy paste sini jek......

Ramadhan bakal menjelang. Pada kesempatan ini aku ingin memohon ampun dan maaf atas segala keterlanjuran kata dan tingkahku. Tiada sekelumit dendam di hatiku pada semua teman-teman apatah lagi insan-insan yang teramat ku sayang. Sekali lagi, maafkan aku.

Do'a Menyambut Ramadhan : "Allahumma bariklana fii rajab wa sya’ban wa balighna Ramadhan" Ya Allah, berkahilah kami pada bulan Rajab, Sya’ban dan sampaikanlah kami ke bulan Ramadhan (HR. Ahmad dan Thabrani)

perkataan yg cantik ' ALLAH ',
lagu yg merdu ' AZAN ' ,
novel yg menarik ' AL-QURAN
' ,senaman yg baik ' SOLAT ',
diet yg mujarab adalah ' PUASA
'......wahai tetamu Ramadhan..
untukmu rahmat dan maghfirah ,
airmata taubat ,dendangan tadarus ,
selimut tarawih dan bantal tahajud..
moga kita mewarisi JANNAH...
hiasi bln ini dgn keimanan dan keinsafan...
ahlan wa sahlan ya ramadhan....

Jumpa lagi nanti...
Wassalam.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails