Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 7 Februari 2011

(AVTTNZ Part 2) Dibelit ular albino!

Assalamualaikum.

Heh! Tajuk kasi gempak sikit. Sikit jelah.
Berani kan aku??? Oh! Mungkin antara kelebihan aku la kan. Aku ni kurang geli dan ada la sikiiit keberanian. Kelemahan aku? Banyak.... korang pun tahu kot...

Nature ular ni memang membelit! Pegang sekejap, leher dengan kaki aku dah dililitnya. Aku pandang2 mamat tu dia buat dono je.

Dengan selamba dia suruh aku pusing ikut arah belitan ular tu. Oh... baruku tahu cara nak melepaskan diri dari belitan ular.

Kita selama ni nak ikut nature kita, mesti melawan arah belitan kan? Pastutlah lagi org yang kena belit tu struggle, lagi cepat dia GOL. Hehe...ilmu ni kawan2... Apa yang penting pada aku, JANGAN PANIK!!!!

Gambar first patutnya dah last. Tapi macam tak best pulak boh gambar kambin yang first kan? Haha.... Sebab tadi part 1 berakhir dengan kambin....Sori eh Patin sama Apik.
Kelihatan mama kambin mengajar anak kambin.... haha... aku pon terjebakkkkkK!!!! Apalah nasib korang baca citer keluarga kambin pulak hari ni...hihi..:P
Next station, flamingo pond...
pandai2 aku je bagi nama. Gambar flamingo terdelete sudah. Sorry ok??? Aku suka je gambar nih. Tapi jenuh jugak tengok KRZ dok ejas pasal ada family arab kat belakang tuh....

Seterusnya kami g reptiles & amphibians house. Ssebenarnya ada patung buaya menegak ke atas kat belakang aku u... Tapi sebab nak bagi nampak nama tu...terpaksa potong kepala dia.

Kataknya payah nak jumpa. Dok sembunyi. Yang gambau ulau hangpa dah tengok mula2 tadi. Ni gambar boya.
Aku ingat dummy je. Rupanya real. Seb baik tak g ulur tangan... haha!

Sampai sini rehat sekejap. Anak2 dah kehausan. Apa lagi keluarlah segala bekalan yang ada... bekalan air je pon. :)

Kami meneruskan perjalanan dan menjumpai sekumpulan tortoise ni.....
beria mereka posing tapi tetap dirimu tu umpama batu je... penyamaran yang terbaekkkk!!!

Jalan sikit lagi anak2 nak minom lagi,
Botol kecik dah abis, aku kuarkan pulak botol besar!
Hmmmm.... nanti sambung lagi yek.

Wassalam!

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails