Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Jumaat, 25 Februari 2011

Kunjungan....

Assalamualaikum....

Lama rasa tak menulis, hari ni taip la sikit. semangat lepas baca cerita Luqman dan Melina. Hehe... Jiwang karat kadang2 bagus jugak, menambah semangat dalam diri...

Ni cerita lama dah ni, awal bulan hari tu. Mak mentua aku datang menghantar adik ipar aku yang dapat keja kat kelab Shah Alam.

So memang dah dekat kan, dengan umah mak, inilah kunjunganbuat julung2 kalinya. Dah sampai situ je. Haha... takleh citer lebih2....
Baju oreng tu pak mentua kesayangan aku... menumpang ayah KRZ.... Yang baju pink tu la adik KRZ bersama somi beliau. Jangan sedih2 yer dik, sekejap je pon.... untuk meningkatkan diri sendiri jugak kan?

Anak2 aku macam mana dengan kunjungan Tok Wan & Tok Siti? Ngades2 peringkat ke lapan kau. Haha... sebenarnya momi dia jeles.

Tambah pulak kat umah mak aku, segala macam permainan adik aku sediakan. Tinggal datang nak main jek... hehe.. Nanti aku apdet lagik. Kalau rajin...

Wassalam.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails