Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Ahad, 3 Januari 2010

Selamat ke sekolah Cik Fatin!

Ya! Esok Fatin dah mula sekolah. Tadika jer.
Umurnya baru 4 tahun bulan Ogos nanti.
Aku ngan KRZ tak dapat nak menemankan dia.

Kalau Fatin baca blog Momi (asalnya ummi tau!) satu hari nanti, Fatin akan faham. Ummi ngan Ayah cikgu. Hari pertama hari terpenting, kalau kami pentingkan diri nak p jaga Fatin sorang, macam mana dengan beratus lagi kat skul tuh? Ummi dulu pun Tok hantar dan tinggal. Takde tunggu2.... Ummi percaya anak ummi boleh survive!

Malam ni KRZ siapkan beg dia,
aku siapkan baju2 dia.
Siap towel untuk lap-lap lepas g toilet.
Dia pun kul 9 dah dodo. Gambar2 ni di ambil awal. Tak sempat rasanya pagi2 esok tu nak amik gambar kan.
Buat tatapan Tok di kampung....
tengoklah kakak nak g tadika....
.
akhir skali,
gambar budak yang bengang takde beg skulah,
takde baju skulah,
takde kasut skulah...

kupakaikan jugak beg Fatin.....
Jadilah...
KRZ kata tahun 2011 baru nak skulahkan Rafiq...
Jumpa lagi nanti, bye!

2 ulasan:

zan-xray berkata...

awal budak2 dah g prasekolah sekarang..
makin canggeh..
"selammat ke sekolah cik fatin"

Acik Lana berkata...

HEHEHE..

sangat comel cik patin..

terpikir gak mula2 tu..
"adakah patin akan fobia dan susah nak suruh gi skolah ari seterosnya??"

tp lain pulakkk jadinya..hehe

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails