Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Rabu, 2 Februari 2011

Hello friends, hello my bestfriends...

Assalamualaikum...

Hai.... apa khabar semua? Harap2 semua sihat. Kalau yang sakit tu aku doakan cepat2 peroleh kesihatan dariNya. Amin.

Lama rasa tak ngapdet. Huhu. Sedey ni tau....

Takpelah, dimulai dengan muka aku la.
Empunya blog. Aku rindu sebenarnya nak ngapdet... tapi.... camane yer nak cakap.... Hmmm.... tulis jelah kat sini.

Kecewa sikit kamera aku takde. Aku takleh mengambik gambar sesuka hati. Tabah je lah. Nak pinjam kamera KRZ, aduyai, tak larat nak pegang. Lebih tepat tak reti nak guna. Haha.

Nak harap kamera henfon, henfon aku 'canggih' sangat. Paham2 sudah!~

Hmmmm... tadi ada banyak gambar. Abis aku delete semua, nanti buat entri baru kalau rajin. Sikalang sudah megantuk. Jumpa lagi nanti.

Wassalam,

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails