Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Khamis, 4 Oktober 2012

Entah.

Assalamualaikum.

Awas. 

Ini entri merapu. Aku rasa tak mahu siapkan, tapi aku perlu untuk menulis dan melepaskan rasa. Pada yang membaca, plis jangan nak ikut sama. Biar aku je sengsorang okey?

Entahlah.... Susahlah nak define kenapa dengan aku ni... Dan kerana apa atau siapa laaagiii susah untuk aku terangkan. Sebab sebenarnya tak directly pada sesiapa. Hanya aku dan hati aku. Hati aku dan aku.

Sering tak anda semua dengar ungkapan "Kadangkala apa yang paling kita nak, itulah yang kita tak dapat." Hihi. 

Sebenarnya, ungkapan tu ada dalam buku Kartini karya kartunis Tembakau. 

Aku cakap macam tu sebab ada yang aku nak tapi aku tak dapat ke? Hihi. Entah. Memang susah nak cakap. Maaflah buat korang pening.

Masuk cerita lain pula. Pernah dengar orang cakap kita takkan sedar betapa berharganya apa yang kita miliki sehingga kita kehilangannya?

Barang la aku cakap pasal barang. haha. Ayat kaberline.

Entah, manusia memang macam tu kan? Bila sayang janjinya bulan bintang. Bila jadi apa-apa, janji ke mana, bulan ke mana, bintang ke mana. Siang dan panas je sepanjang tahun kan?

Kering je. Kemarau. Tak hujan. Kalau hujan bagus juga, sejuk, nyaman, menyuburkan tanah. Apa aku merepek ni?

Entah.

Nak pos ke tak nak pos entri nih? Pos ajelah.

Sampai jumpa.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails