Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Rabu, 10 Oktober 2012

Riadah belakang rumah...

Assalamualaikum....


Hai semua, apa khabar. Ni nak cerita kejadian Sabtu lepas. Backdated lama dah. Entah kenapa sekarang sangat malas dan macam tak ada mood nak jalan2 supermarket ke hape. Aku lagi suka duduk rumah tau.

Sejak aku cuti sakit tu rasanya yang kami start tak berjalan. Kurang lebih dah satu bulan. Jadi 2 minggu lepas memanng kat rumah saja dan aku kesian tgk anak2 bosan sgt2 dah.

Ambik mop baru sapu2 dinding. Verangan macamm2. Hihi.

Jadi Saabtu lepas aku amik keputusan bawak depa riadah kat belakang rumah je la. Pun dah cuku nak buat depa happy kan?

Layan gambar je lah. Aku takde mood sangat ni nak menaip. Mood mengantuk je lebih. Hihi. Tata semua. See u all soon. ;-)








Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails