Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 8 Februari 2010

Kuliah Oh Kuliah!

Haha! Aku dah mula kelas semester 2. Kali ni combine kohort 6 & 7. Jadi ramai arr sikit. Ni pensyarah PK. En. Saiful Affandy. Beliau baru je jadi pensyarah dan harap2 dapat bantu kami la. Ada lagi 2 pensyarah, En. Mokhtar dan Tuan Haji Razak.
.
En. Mokhtar asyik la shoot aku jer, macam2 aku kena. Kata aku garang la, ganas, soal selidik sikit... haha! Lucu pun iya jugak....memang tak sempat nak curi snap.....
.
dan Tuan Haji Razak pensyarah waktu kdp dulu... dah tak heran sangat la kannn....
.
Kemudian, aku tetiba cam bersemangat konon nak buat nota. Sebab banyak masa boleh la buat. Kalau kat umah.... ya ampon!!! Mintak maap, tak dapat la.... blogging ni pun curi2 taip. Haha! Jumpa lagi nanti. Bye!

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails