Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Khamis, 4 Februari 2010

Kenapa??

Kenapa??
Kenapa??
Kenapa telur ini berwarna putih semuanya??
Ada sesiapa boleh tolong jawab??


Haha! Kejadian berlaku di kantin sekolah pagi semalam.
Aku tak nampak pun telur ni sebab aku memang tak makan sangat,
kemudian Ustaz Sazali masuk dan tetiba
suruh aku amik gambar buat bahan kat blog.
.
Umum rata-ratanya tahu aku ada blog ni kan.
.
Antara andaian kenapa hampir putih kesemuanya
adalah kerana sudah terlalu lama telur tu...
entahlah, aku tak tahu....


2 ulasan:

Suejoshua berkata...

Takde anehnya Fida telur tu, sebabnya terlalu lama dah telur tu, tak fresh r kiranya..

Aidafidah berkata...

Oh, ok. Terima kasih atas penerangan. Haha!

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails