Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Sabtu, 6 Februari 2010

Apa anak buat bila si ayah tidur?

Inilah yang dibuat Rafiq waktu aku teman dia petang tadi. Mula-mula aku tido. KRZ jaga anak2. Pastu Fatin datang meloncat2 tepi aku aku soh dia p kat ayah. Rupanya dia g tido ngan KRZ.
.
Tu yang Rafiq beria2 suruh aku bangun. Lepas aku bagi dia makan nasik dan terus mengadap pc. Sambil2 layan fb, aku tengok2 la apa dia buat.
.
Rupanya dia buat mainan barang2 KRZ.
.
Dilekatnya kaler tack kat pintu, sambil kata nanti ayah nak tutup pintu tak buleh... haha.. apa da... Lepas tu tampal manila kad kat pintu. Ntah tengok sapa la buat.. yang pandai sangat tu... haha... Haih! Ayah bangun nanti kamu tau la dik.... Macam2 kamu buat ya? Haha! Bye!

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails