Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Sabtu, 27 Februari 2010

Ole-Ole dari Australia!

Seperti yang diberitahu kepada umum, Acik dah pun kembali ke Malaysia. Kerana beliau eksaited nak g Cameron bersama Keicar Team....
.
Aku tidaklah dapat pegi kerana last minit KRZ ada tugasan pada pagi Sabtu. Walau aku turut teruja nak ke sana even aku baru jer pegi kursus tahun lepas... haha...
.
Kalau pegi pon petang Sabtu, tapi apahall pulak kuliah aku kan??? Rasanya idak la kami pegi ke sana... :(
.
Malam Jumaat tu KRZ bawak aku dan anak2 ke Shah Alam.
.
Sebenarnya kami teringin makan Chicken Chop kat Qaseh Bistro, Seksyen 13 Shah Alam. Memang sedap la rasanya tapi yang tak sedap baru duduk pekerjanya dah mula angkut kerusi yang di luar.
.
Seolah2 menghalau kami balik pulak... Eh-eh, ini perasaan aku jer. Nanti ada pulak yang print entry ni lantas tepek di kedai. Tak pasal2 aku kena banned pulak... Haha...
.
Lepas makan tu baru gerak ke MMZ Bukit Jelutong kerana perjumpaan ahli konvoi di situ. Anak2 punyalah suka bila nampak Acik masing2 nak berkepit jer.
.
Tapi kami lepak tak lama kerana aku ngan KRZ sudah letih, lagi pikir nak balik umah... jauh jugak perjalanannya. Sebelum balik Acik bagi la ole-ole yang terbang khas dari Australia. Terima kasih daun keladi. Lain kali bagi lagi...miahaha!
.
Sampai umah terus ku punggah untuk amik gambar....

Fatin ngan Rafiq sampai tido pegang baju baru la.
.
Bangun2 tido terus kata nak pakai baju Acik beli..... Tapi idakle aku bagi pakai sebab belum nak berjalan2 lagi... tunggu la masa yang sesuai...
.
Ok yer, sampai jumpa lagi.... Sekali lagi terima kasih Acik!!!!

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails