Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Rabu, 31 Mac 2010

Tag From Ateefa

To Eefa, thanks arr sebab sudi nak tag cikgu mu ini. Cikgu copy-paste saja tau, tambah tolak sikit.... Jangan marah yer.....

The rules : Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 23 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 5 people to be tag :)

  1. Saya suka makan... dah hidup kan....sapa tak suka makan mesti dia dah matik... haha...
  2. Saya tak suka makan lagi tapi biasanya tetap akan makan jugak....
  3. Saya boleh menulis, tapi jarang dapat menulis...
  4. Saya tak suka sikap manusia yang berlagak, tapi lantakkan saja, ada aku kesah???
  5. Saya seorang yang berani... bukan sekadar berani kerana benar saja, selalunya berani nak get rid serangga merayap kat umah la...
  6. Saya tak suka shopping, tapi suka window shopping.
  7. Saya suka jalan jalan tapi saya cepat letih....
  8. Saya tak suka nyanyi tapi selalu kena menyanyi kat anak2 murid...huhu...
  9. Saya suka seni visual walau kurang berseni... tapi seni menampal, aku cukup expert!!!
  10. Saya suka korek telinga... sampai menjangkit kat anak2... depa pun dah expert tau....
  11. Saya suka belajar.... walau penuh tekanan tapi rasa tak mahu berhenti...
  12. Saya suka gembirakan orang lain.
  13. Saya perempuan paling tinggi dalam keluarga saya....
  14. Saya suka perbincangan ilmiah dengan suami.... rasa macam bertambah pengetahuan...
  15. Saya suka gelak dgn keluarga saya....
  16. Saya suka berebut makanan bila makanan nak habis atau dah abis... haha.. suka buat org rasa bersalah....
  17. Saya suka MCDONALDS tapi sekarang lagi suka BK... owh... mushroom swiss...
  18. Saya tak terror math walau adik badik semua boleh tahan resultnya....
  19. Saya tak terror science.... tapi masuk kelas sains waktu form 4 & form 5
  20. Saya suka nak menunggang motorsikal, tapi suami tak izinkan... huhu....
  21. Saya tak suka org menipu saya. (kalau berani cubalah!!!)
  22. Saya sangat suka seafood (selagi termampu makan! Haha, giler burok lantak)
  23. Saya juga suka makan NANDOS ! SEDAPPP!!!~~~ Lagi pulak kenangan jadi perintis Nando's di Bukit Tinggi, Klang... huhu...

Nak tag :

  1. Acik- sebab ko malas ngapdet macam aku...
  2. Khaty- jarang jugak dapat khabar dari blog...
  3. Zan- Suka nak baca apa ko nak jawab...
  4. Sue Joshua- sebab ko rajin jawab...haha..
  5. Sapa-sapa yang nak buat. Takde paksaan.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails