Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Rabu, 7 April 2010

Penerangan Dapat Duit Guna MyLook

Cut & Paste dari blog Acik dengan ucapan :
Kekayaanku akan jadi kekayaanmu jua.
Pasal aku register dengan kamu... ewahh!!!


Since semenjak dua ni kita byk dgr kisah-kisah org jana side income thru tenet nie. yerla, macam Nuffnang tu kita dapat duit ikot org klik banner iklan kan.

dan if ramai org kuar masok blog kau, dapat la point-point dia kan.macam blog aku ni sbb tak pemes sgt maklumlah aku underground ceyyy, maka duit tak kencang sgt la.

but dah boleh withdraw untuk 1st cheque cuma tunggu dulu la kasik banyak sikit. ni org Nuffnang pon malas nak issue cheque amount ciput gitu. :')

dan baru-baru ni aku baru tau pasal MyLook dan sbb syarat dia semudah kelip mata dah siap, maka aku nak la share-share di sini. mana tau mmg benda ni betol leh tambah duit poket kita kan.

lagi pon aku tgk dh ramai org register, so no harm kita cuba.

syarat dia cukup senang
-kau tak perlu ada blog maka jangan risau
-kau tak perlu nak register ads ke apa
-kau tak perlu ada akaun Google,Yahoo etc etc
-cuma sign up dan start jadikan MyLook sebagai Search Engine instead of guna yahoo or Google.

blur??takpe meh aku terangkan sbb tetiba aku rajin bila bab $$$$$ nie. :P




ok ni dia citer camne diorg rewards kau..so klik dan baca sendiri.Jangan Malas!




nak senang kau setkan MyLook ni jadik homepage kau dan search la apekebenda ko nk search dekat situ. Takyah guna Google or Yahoo sbb dia x kasik kau duit pon.Rugi.Rugi.



tp aku dengar dalam 1 hari dia bagi maksimum 5 kali untuk kau search, kira dapat la bape sen kan tp jangan tamak sbb sikit-sikit lama-lama jadi bukit. tp kita nak duit la, bukan bukit.


ini aku punya earnings di mana dia bagi $0.44 untuk dua kali search...mebi dalam USD la kot.dan aku dh email tanya camne diorg buat payment utk org Malaysia cam kita nie, still tunggu feedback.if dah tau aku inform yer.

.
.
Maka mari register dan mula surf internet dgn penuh kekayaan.hahaha <--gelok org kaya.
.
.
Register SINI!!!!!


3 ulasan:

Acik Lana berkata...

hahaha..thanks kak!dah kaya boleh beli umah sebeleh..

ngeh ngeh ngeh

Kedai kami berkata...

dah tau ke mcm mana dia akan bayar kita?
sy pun ada daftar mylook ni..tp mcm confuse skit...sebab x tau dorg byr cmne

Aida Omer berkata...

belum belum.... nanti akan diberitahu kemudian...

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails