Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Rabu, 25 Ogos 2010

Selamat Berbuka!

Salam. Syukur hari ni aku masih dapat masak untuk berbuka dengan KRZ. Lama tak minum ais, sesekali dapat rasa gini nikmatnya la kat tekak... nyaman jer.... Aku teringin ayam goreng sambal.... dan untuk KRZ air sarsaparila sejuk...... tak lupa jugak kari belen sahur, masih boleh dimakan. Tak baik membazir.... Kuih???? Kami jarang la nak membeli tahun ni. Berbuka dengan kurma pun dah cukup manis. Sekali sekala teringin kami akan beli juga tapi tidaklah beria-ia benar.

Syukur puasa kali ni banyak kelainannya. Semoga kami berpeluang bertemu Ramadhan lagi tahun depan.

Wassalam.

1 ulasan:

zan-xray berkata...

alhamdulillah dengan rezeki yg ada.
best nya tengok kari balen sahur :) cicah ngan roti benggali terangkat oo..

Ramadhan kali ni ada kelainan? jeng jeng jenggggg

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails