Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Rabu, 4 Ogos 2010

Kisah Bateri Kong lalu ke Sepang

Hai... Semalam hari yang penuh mencabar. Walau aku patut tak payah g skul, terpaksa g jugak pasal nak tinggalkan kerja untuk bebudak.

Tu pun sempat kena sound dengan GSL katanya aku selalu keluar. Seingat aku, inilah pertama kali aku keluar g kemping. he he.. tapi aku jawab la aku dah siap abiskan silibus.... tak yah la risau....

Balik dari skul, kena jemput Rafiq untuk antar umah pengasuh. Tetiba keta takleh start pulak. Aku dah agak pasal pagi2, Patin terus tekan hon tambahan yang KRZ pasang. Dan bila aku nak start ada macam semput sikit.

Seb baik waktu kong tu KRZ ada, jadi aku lepak tepi tunggu mekanik datang jelah. G bengkel, tukar bateri....Peneman aku si Rafiq. Ni gambar dia yang amik. Kemudian, petang2 sikit aku gerak la ke PKD Sepang... secara solo. Huhu... dalam bersesat2, sempat juga menikmati pemandangan... dan akhirnya sampai... terus daftar, dapat kad .... dan apa lagi, siap tempat dodo la.... mana gambar eh? Hilang sudah....Pastuh ada meeting sekejap untuk aktiviti esok dan juga malam...

jam 12.30 pagi, kami berjalan tepi pantai.... I like!!!

Dapat baring atas pantai sambil tengok bintang....
dah lama dah mengidam nak buat camtuh....

Lantas terkeluar bahasa2 puitis....

Ku bertanya pada bintang,
benarkan dikau seindah yang dikhabarkan?
Ku bertanya pada bulan,
mengapa deru ombak ini meresahkan?

Hai , tetiba jiwang karat pulak!
Uhuk2! Terbatuk2!
Bubye!

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails