Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 30 Ogos 2010

Gallery - A Day Out

Salam.

Penyakit pemalas la ni, asyik buat entri galleri. Korang paham2 sudah. Tak mau paham apa aku boleh buat.

Sempena cuti hari Jumaat lepas, KRZ mengajak aku g jalan2 naik bas dan naik komuter sambil bawak anak2 kerana ada permintaan dari Fatin dan tambahan pula Rafiq belum pernah naik mana2 kenderaan awam.

Maka kami menghantar kereta untuk dibasuh di belakang Mahbub dan kami pun memulakan perjalanan ke Kepong Sentral menaiki bas.

Kami menuju ke KL Sentral dengan menaiki komuter. Punyalah hazab pasai rakyat negeri Selangor bercuti maka mereka tidak melepaskan peluang bersoping sakan di Kuala Lumpur terkecuali kami.

Kami pergi dan pulang itu saja. Semata-mata. He he.

Sekian, korang tengok je la gambar.

Wassalam.

2 ulasan:

Acik Lana berkata...

ada jugak gambo si patin nanges..huhuhu

Aidafidah berkata...

Kan ke hobi beliau tu, menangis!

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails