Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 23 Ogos 2010

Kasih Kekasih

Hai... salam untuk semua. Selamat berpuasa, selamat berbuka dan selamat beribadah di bulan penuh barokah, bulan ramadhan.

Aku seperti biasa, tak berapa sibuk tetapi masih tiada modal nak ngapdet giler2 cam dedulu. Bukan kerana sesiapa tapi kerana diri aku sendiri.

Aku sengaja nak letak lirik lagu ni, kenangan antara aku dengan KRZ suatu masa dulu. Yang tahu tahulah kisahnya. Tapi sebenarnya ramai yang tak tahu.
Biarlah tak tahu dari tahu. Esok2 kalau korang jumpa aku, nanti aku ceritakan.

Sampai jumpa lagi,
Wassalam.
Tak perlu aku ragui
Sucinya cinta yang kau beri

Kita saling kasih mengasihi

Dengan setulus hati

Ayah ibu merestui

Menyarung cincin di jari

Dengan rahmat dari Ilahi

Cinta kita pun bersemi


( korus )
Sebelum diijabkabulkan

Syariat tetap membataskan

Pelajari ilmu rumahtangga
Agar kita lebih bersedia
Menuju hari yang bahgia


Kau tahu ku merinduimu
Ku tahu kau menyintaiku...
oh kasih

Bersabarlah sayang

Saat indah kan menjelma jua

Kita akan disatukan
Dengan ikatan pernikahan...
oh kasih

Di sana kita bina
Tugu cinta mahligai bahgia

Semoga cinta kita

Di dalam redha Ilahi
Berdoalah selalu

Moga jodoh berpanjangan


3 ulasan:

zan-xray berkata...

Ni sempena sambut ulang tahun perkahwinan ke fida?
moga terus berbunga-bunga kasih yg dipupuk.

Acik Lana berkata...

hehe.suke gile lagu ni.lagu tema abang long kita jugeee..hehe.

Aidafidah berkata...

Zan- He he... bukan ulang tahun. Lambat lagi. Tapi harus diingatkan kembali kenangan2 tu...
Acik- Yup, lagu ni memang besh!

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails