Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Ahad, 16 Januari 2011

Jalan2 Cuci2 Mata

Assalamualaikum...

Itu sajalah kerjanya kami anak beranak. Biasa gitu, selagi belum puas berjalan, tak akan balik. Kalau tak anak2 akan mengamuk2 tak nak balik.
Ada tujuan sebenarnya kunjungan kami kali tu, KRZ nak develop beberapa keping gambar. Nak bawak g kursus which is today already the second day. Gilerlah bosan dok umah saja.
Since KRZ harus praktis selalu bila amik gambar, maka takdelah model lain selain aku dan anak2 saja ye kawan2. :p

Bukanlah dia yang minta untuk amik gambar aku ye kawan2, aku yang paksa2 beliau, haha. Kerana sudah sangat suka menukar profile picture sekarang nih...

Ha.... ini kejadian otw ke Popular semula. Aku ngan KRZ nak g tempat lain, tadi dah lepak kat situ lama, sampai anak2 masing2 sakit perut dan kami bawak la g toilet.

Boleh waktu nak g tempat lain Patin meraung2 nak g beli krayon yang dia dah siap sorokkan sebelum kuar g toilet tadi. Aduhai... pandai sangat....
Si Rafiq pulak siap mengejek Patin buat2 gaya nangis. Comel memang la comel, tapi pada aku tak kurang menyakitkankan hati jugak bila tengok gitu. Kenapa la ko jadi gitu ek??? Mesti sebab aku ngan KRZ jugak. Haha....

Nampak telepon oreng, sekali lagi paksa KRZ amik gambar. Thanks arr KRZ suka layan aku walau kadang2 aku sendiri rasa macam aku over. :P
Owh, gambar ni patut yang pertama sebab sampai2 terus g hantar gambar untuk develop, pastu serbu kedai Yoo-Tiou.

KRZ suka sangat makan tau fu far, air soya, bubur ayam dan chakoi kat situ. Walau sebenarnya yang dia buat sendirik lagi sedap!
Aku macam biasa, KRZ mesti belikan Crispy Chicken. Dan kali ni KRZ eblanja aku teh c. Thanks yer, lain kali belanja lah lagi.

Ok sudah tamat cerita, nak g iron baju anak2. Esok sudah mula kilija. Bubye!

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails