Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Sabtu, 17 November 2012

Ramalanku benar belaka..

Assalamualaikum...

Hihi. Masih lagi tajuk lagu. :-)

Kan tak perlu aku nak siasat2, semuanya terbongkar sendiri. Aku dah tahu lama dah, nak dengar dari mulut tuannya sendiri je. Hai lahhhhhh....

Aku jumpa lama dah sebenarnya. Aku tak kisah pun. Sebab aku pun memang dah tak nak. Sebab tu aku biar je. Takkan kau tak perasan sebelum ni kalau aku jumpa apa aku buat?

Kelakar. Betul sangat kelakar. senyum simpul aku masa taip ni. Bersusah payah je kau nak selindung sekarang. Padahal aku dah tahu dua bulan sudah. Aku diam je lah. Sebab aku kan dah tak rasa apa...

Heh? Tak faham?


Biarkan ia terus menjadi misteri....

Sampai jumpa lagi ya...

Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails