Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Jumaat, 9 November 2012

In need or else...

Assalamualaikum...

Hakikat kehidupan la tu. Walau mcam mana pun aku akan salah juga. Sama je. Biasa dah macam tu. In fact aku hidup macam tu. Hihi.

Tapi aku ok je setakat ni, taklah sampai mengalah tak nak hidup dah. Betapa hidup ni... haihhhhh.....


Hihi. Kemain menguap bosan. :-P

Yang aku nak cerita ni, betapa aku rasa tak diperlukan bila tak diperlukan. Sebaliknya, bila pihak yang satu lagi perlu, maka aku boleh pula nak memenuhi keperluan itu.

Generally told je ni, tak menuju pada sesiapa pun. Plis jangan nak terasa sangat. Tapi kalau korang makan cili ofkos korang terasa pedasnya kan?

Oklah, sampai jumpa lagi.

Assalamualaikum. 

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails