Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 19 November 2012

Tak suka tau!!!

Assalamualaikum....

Haih, mengeluh di awal entri. Susah la nak taip nak cerita-ceriti aku. Ada orang tak suka pula aku mengepost kat sini. 

Soalannya pada aku, pada siapa aku tujukan entri2 kat sini? Sebenarnya, lebih pada tempat aku meluah perasaan la blog ni. Ya. Aku tau tak sepatutnya aku meluah perasaan kat sini, salah aku, my bad. Cuma dengan blog ni, sebenarnya aku rasa macam kaawan baik aku. Tempat aku meluah perasaan.


Tak semuanya aku kongsi kat sini. Kebanyakkan generally told je. Not pointing at anyone pun. Dah awak yang makan cili, jadi awak terasa la pedasnya.

Dan ini juga sebagai rujukan aku suatu hari nanti. Belajr dari pengalaman kan, kan kan?

Ni yang aku buat entri ni aku nak cakap yang ku tak suka la apa yang berlaku sekarang. Aku tak tau nak lari mana dah ni. Aku terpaksa hadap juga. Eh, macam tajuk entri sebelum ni pulak ada perkataan hadap. Hihi.

Okes, hari ni aku ada rencana yang penting. Harus gerak sekarang. Rasa nak bercakap dengan seseorang. Tapi siapa? Siapa yang sudi? 

Sampai jumpa lagi.

Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails