Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Khamis, 1 November 2012

Hujan...

Assalamualaikum...

Hujan menguasai hari ni. Hmm... Macam mana lah nak cakap. Hal ni.. bimbang ada yang salah faham pula. Haihhh...

Sebenarnya waktu hujan atau lebih tepat ketika hujan lebat, adalah antara masa yang paling mustajab untuk kita berdoa. Nak tahu kenapa? Dah tentulah kerana waktu hujan lebat Allah SWT buka semua pintu langit dan limpahkan rahmat buat kita.

Sebab tu kita biasa dengar hujan rahmat kan? Sebab masa langit terbuka, doa kita terus sampai. Dan mungkin akan tertunai dalam masa terdekat. Itu yang aku taulah. Kalau salah harap dimaafi.


Tadi masa kat tempat kerja, lepas waktu balik, hujan sangat lebat telah turun. Haihhh... libang libu hati ni mengenang macam2 perkara. Rindukan yang telah tiada... Haihhh....

Sebelum lebih parah, segera aku berwudhu. Kebetulan dah masuk waktu. PadaNya aku berserah dan berdoa. T_T

Tak mampu lagi untuk aku teruskan. Plis jaga diri korang baik2 ye. Aku selalu rindu tapi hati tak berapa jitu nak berblogging macam dulu.....

Sampai jumpa lagi nanti.

Assalamualaikum.

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails