Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Jumaat, 4 Jun 2010

Boling SKBSD1


Hmmmm... hari Rabu yang lepas, cikgu2 skul aku g main boling secara beramai2 di U Bowl, One Utama. Walau pun tak semua, tetap juga meriah.

KRZ sebagai pemain jemputan kerana beliau bercuti dari aktiviti Ko-kurikulum. Dah lama tol sejak aku tak main betol2... haha... bola yang aku ada pon naik berkulat gitu....

Macam2 gaya dapat dilihat, senget, tersungkur dan baru aku pasan, kaki kiri aku senget da bila baling..kena refine balik nih... tapi entah bila la nak p main lagi..hihi....

Ni pulak gambar aku dengan Hana dan Khaty. Hubungan kami ni sukar nak ditafsirkan.... kami sendiri pun tak paham g mana hubungan yang terbina tapi memasing paham antara satu sama lain.... Neway, thanks ar sudi jadik kawan aku. Kalau takde kawan mau haru biru hidup aku....

Pehall aku hari ni emosi pasal kawan nih?

Oklah jumpa lagi nanti. Nak g bayar bil air.

Wassalam.


1 ulasan:

zan-xray berkata...

perghhh, gambar pertama ko dangan KRZ macam ahli perniagaan turun padang main boling dengan anak buah.

selamat bercuti

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails