Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Jumaat, 6 September 2013

Mulut tecik tapi muncung tinggi!

Assalamualaikum.

Masa untuk membebel semula. Hihi. Minah tecik ni. Sejak terkejut ada manusia main mercun 2 minggu sudah, kerjanya nak menempek je ngan aku.

Tapi logik la kan. Nama pun baby. Dan aku pun memang nak cuti lama sebab nak jaga baby. Berbaloi2!

Jom tengok gambar dia ni. Aku dok bawah nak melipat kain. Biar dia atas katil. 2-3 kali terkejut. Nangis selak. Last2 ambik bantal, letak Firuz tepi aku.

Elok je dia tidur. Tergolek2 ke kiri ke kanan. Sebab dia pusinh kepala. Kelakar tengok. Perut ke kaki statik je. Yg kepala tu bertukar2 arah.

Muncung tingginyalah hai. Kan? Keturunan Tok Peah ni. Memang anak2 buah aku pun semua mulut gini. Sama. Hihi. Memang muncung keturunan la kan.

Ya udah. Sambung lipat kain. Boleh pulak sambil ngapdet. Nak kata apa lagi kan. Hujung jari je semuanya sekarang.

Sampai jumpa.

Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails