Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Sabtu, 28 September 2013

Temujanji dengan dot dot dot

Malam ini aku ada temujanji
Temujanji dengan Dot Dot Dot
Sebenarnya setiap malam
Aku mencurahkan segalanya

Malam ini aku ada temujanji
Kekasih pujaan hati
Yang aku amat rindui
Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Malam ini aku ada temujanji
Mengadu segala resahku
Tempat ku ucap segala syukurku
Yang Maha Melihat lagi Maha Mendengar

Ya Allah! Ya Karim! Ya Aziz! Ya Jabbar! Ya Ghafur!
Aku bersyukur Ya Allah,
Dalam kealpaan aku sering lalai dan terleka,
Engkau tetap ada untukku setiap masa,
Kurniakanlah hidayahMu dan rahmatMu dalam kehidupanku, pada keluargaku Ya Allah.

Selawat dan salam kepada junjungan besar Nabi Muhammad saw serta sahabat dan keluarganya.

Walhamdulillahirabbilalamin. Amin.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails