Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Selasa, 19 November 2013

Macam macam ada!

Hairan aku. Tiap kali aku rasa yakin. Aku rasa kuat. Kau akan biarkan aku. Tinggalkan aku.

Tahukah kau yang aku rasa kuat dengan kehadiranmu?

Kenapa ya setiap kali mesti begitu?

Hairan.

****************

Ini cerita lain pula. Bersangkut jua dengan kes pertama.

Tetapi sungguh pun begitu. Aku rasa aku telah mencapai satu tahap yang tidak tercapai sebelum ini.

Dalam aku bersedih aku juga gembira. Akhirnya aku berjaya.

Terima kasih ya.

****************

Kes ketiga yang paling parah. Ya aku mudah memaafkan. Acapkali juga melupakan.

Mungkin kali ini juga aku akan memaafkan. Tetapi.. Kali ini aku tidak akan melupakan sama sekali.

Kerana kesalahan itu yang sama dan tetap berulang jua.

Bukannya sehari dua. Tetapi satu tempoh yang lama. Sudah sangat terkesan dan maaf. Kali ini aku tak bisa melupakan.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails