Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Jumaat, 11 Disember 2009

Gila-gila lantas demam tak boleh bangun!

2 hari KRZ terbaring kat atas tilam dalam bilik.
Panas tak mahu kebah. Ubat batuk sampai habis sebotol,
sama gak ngan panadol tinggal 2 bijik.
.
Pagi ni bangun dia mengadu sakit pinggang.
Memang effect ubatlah jawapnya.
Aku sebab tu sangat tak disiplin bila makan ubat,
sebab aku ada kisah dalam family iaitu tok aku demam
dia makan ubat seumpama panadol maka terus meninggal. Serius!
.
Apa nama ubatnya jap nak ingat...mak aku sebut Sperro..
Kata mak aku sebelum aspirin dulu ubatnya.
Tok aku demam, dia baru makan 2 biji, dia makan lagi sebab
sakit kepala, pastu makan lagi 2 biji,
tetiba semput... terus......
Owh!
.
Now back to the stori....
Tapi sebelum KRZ demam teruk tu seperti selalu OU
jadi tempat jalan2 lepak2, makan2.
.
Hari tu kami bertujuan cari pelapik toilet bowl
untuk Fatin sebab satu hari aku tengok,
sampai separuh badan masuk dalam toilet bowl.
Sangatlah kasihan.
.
bila dah jumpa tu saja cuci-cuci mata kat bahagian perabot,
tetiba KRZ soh amik gambar beliau beraksi itu dan ini.
Haha! Layan jelah... Ini pulak gambar anak2 sambil Rafiq tolong pegangkan benda itu...
Depa pun sama naik ngan ayah merata dinaiknya...

Last sekali muka aku yang disuruh begitu
gayanya oleh Cik Patin....
Ni dah otw balik....
dah dalam keta pun....
Bye!


Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails