Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 18 Januari 2010

Langgar Pantang kerana CKT


Miahaha! Giler tajuk beria. Hari Jumaat malam Sabtu aku sendiri melanggar sumpah tak jejak kaki ke Upin ~ kalau aku ada sumpah la. Rasanya tak semata-mata nak makan Char Kuay Teow.
.
Bukan aku yang teringin bonar tapi girlfriend pakcik nih.... Idenditi girlfriend beliau dirahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Miahaha! Banyak dah perubahan kat kedai Upin&Ipin ni. Cantik menarik tapi..... haih.... Sudah jer makan, apa lagi terus ke Qaseh berjumpa geng2 la... Mana tahan makan dengan penuh sopan tanpa gurau2 apatah lagi ngumpatan...oopsss.... Kemudian hari Sabtu kami ada berjanjian nak g tengok wayang, ada la aku amik sekeping dua gambar. Kalua rajin dan ada masa nanti aku ngapdet lagi.... bye!


Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails