Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 6 Disember 2010

Doa Maal Hijrah

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh....

Buat semua muslimin dan muslimat. Saudara seagama, saudara mara, sahabat-sahabat, rakan taulan, semoga segala amalan kita tahun ini, dan tahun baru ini akan mendapat keberkatanNya.

Maaf terlambat post, ini ada dua gambar yang aku scan dari pamplet kesayangan aku yang dah dekat 10 tahun aku simpan.

Manalah tahu, aku akan dapat 'pahala' pula daripada minat aku untuk blogging ni. Kalau dapat, adik aku si Acik pun akan dapat sama. Alhamdulillah, berkongsi takde masalah.

Dari selama ni dok kumpul dosa, bagi orang marah sana sini. Harap maafkanlah aku. Tak pernah terniat nak menyinggung hati apatah lagi menyakiti....

Inilah doa akhir tahun hijrah...
dan ini pula doa menyambut awal tahun hijrah...
Wassalam.
Bye!

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails