Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Selasa, 30 November 2010

Benjolan itu....

Benjolan itu terjadi kerana tuan punya badan degil.

Benjolan itu terjadi kerana tuan punya badan memanjat sopa.

Benjolan itu terjadi kerana empunya badan terjatuh dari sopa.

Benjolan itu juga muncul sejurus selepas Fatin jatuh.

Aku sedang menghidang makanan untuk lunch. Dia jatuh betul2 sebelah kaki aku. Terus aku angkat dia, dan atas bekas parut yang dia jatuh kat sekolah dulu tu bewarna kehijauan dan agak lembik. Risaunya hati aku melihat agak teruk kecederaan dia.

Aku pass Fatin kat KRZ dan terus g cari kain, pecahkan ais dan tuam dengan ais. Sementara KRZ tak marah Fatin sikit pun. Siap suruh Fatin panjat lagi, panjat lagi. Org tengah sakit memang serik. Tapi sekejap je lah....Ni waktu aku taip ni dia dah melompat atas sopa dah pon.

KRZ dukung dia bawak depan cermin tunjuk benjol, sambil suruh2 panjat sopa lagi. Meraung dak Patin bila didera emotionally gitu. Aku biar jer. Biar dia ingat.

Ha, jumpa lagi yer.

Wassalam, bye!

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails