Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Ahad, 13 Mac 2011

Berkampung..

Assalamualaikum...

Hehe... orang berkampung jauh2, aku berkampung dengan jarak perjalanan 45 minit je. Hehe. Jadilah kan, sempena KRZ sibuk dengan job hujung minggu ni, aku menyibukkan diri kat rumah mak.

Ehem2. Tua-tua pun nak manja mak kke? Hehe... bila lagi kan? Selagi ada hayat dikandung badanlah kita nak bermanja bagai.

So, ini gambar pagi tadi. Tilam tempat perlandingan pun belum kemas lagi. Haha. Anak2 paling happy kalau datang umah mak ni. Tambah2 anak buah aku yang lain ada. Hehe. Aku rileks banyaklah.

Huh. Oklah aku takde mood sangat nak ngapdet sebanranya. Cuma cam bosan melawat blog sendiri entri Khamis lepas. Nanti update kisah Potluck kedua 2011. Kalau rajin, again. Haha.

Sampai jumpa lagi, wassalam.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails