Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Sabtu, 5 Mac 2011

Sakit tekak...

Assalamualaikum...

Apa khabar kawan2? Harap2 Semua sihat2 selalu. Aku? Entahlah. Dari hari Jumaat hari tu mulanya. Migraine dah kembali. Stress sangat ke aku? Aku pun tak tahu. Rasa macam biasa je.

Malam tadi sambil bosan dok tunggu KRZ yang ada friendly match badminton, aku dah terasa kelainan kat tekak aku nih. Asyiklah minum air sampai naik kembong. Haha.

Jam melewati 12 malam KRZ belum pulang, apa lagi harus aku koll bertanya khabar sambil pesan balik nanti jangan lupa beli dequadin untuk aku.
Ini memang ubat yang sangat berkesan la kalau kau batuk .... batuk sikit atau batuk teruk memang berkesan pada aku.

Kena tabah hati makan pastilles nih sebab once dah hilang gulanya, akan mudah nak tertelan. Kena slow2 pelan2 biar ia berlegar2 didalam mulut anda.

Dey apa da citer ubat sakit tekak pulak nih. Haha. Janji terapdet. Tengah ada mood gini la. Citer sikit pun jadi entri gak. Kalau takde mood??? Bahan banyak pun tak ada gunanya... Haha...

Jumpa lagi nanti, wassalam.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails