Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 7 Mac 2011

Headache!


Assalamualaikum...

Makin parah nampaknya penyakit migraine aku nih. Ke aku stress? 5 assignments kena siap by the end of this week. Banyak tu... boleh pengsan!

Aku cuba la buat yang terbaik. Aku akan cuba. Aku akan cuba mengatasi sakit aku ni kalau boleh. Jap lagi nak p klinik. Kot boleh dapat ubat POWER dari Tuan Dokter ker?

Nak cerita lebih lanjut pasal masalah problem aku, tak bolehlah. Aku takut sangat apa2 yang aku publish nanti ada yang guna balik nak membahan aku.

Blog sekarang dah tak macam 2 years back. Tak dikenali dan orang tak peduli. Kiranya medium aku nak meluahkan perasaan pun dah takde. Banyaknyer sekarang, aku simpan dalam hati je. Elok sangatlah gitu. Kalau jadi apa2, org tak tau.

Mana yang aku rasa aku patut pesan, aku pesan la dengan org2 yang rapat dengan aku. Kawan2 aku. Aku harap semuanya akan oklah. Sebab arah tuju aku sekarang untuk.... saja. Sorang je pun yang tahu untuk apa. Dia pun tak baca sangat blog aku ni. Bagus jugak.

Really have to go now, my headache is getting worse. See u all very soon.

Wassalam.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails