Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Sabtu, 8 Disember 2012

Aksi 2 beradik!

Assalamualaikum.

Semalam jam 10 baru teringat nak g beli lauk. Sementelah duduk Selangor-KL siang malam cam tak berapa beza kan. Aku nak p Kedai Ayamas di BSD. So kedai ayamas tutup jam 11. Still ada masa kan?

So kedai ayamas ni yg paling aku suka dah tentulah ayam segarnya. Mmg segar habis la. Walau harganya kadang2 sama macam kat luar. Tapi sbb kesegarannya makan mmg itu tempat utama beli ayam segar la.

Benda2 lain termasuk nuget2, ayam goreng segera dan banyak lagi.

Balik dari sopang serba sedikit tu kononnya nak masuk tidur awal. Kepala aku rasa cam samting wrong samwhere je.

Nak migrain ke hape? Terasa masa dalam keta waktu keluar tulah. So aku fikir punya fikir bila last aku makan, rupanya aku tak makan ptg dan malam lagi.

So bangun la p perangat air bancuh Vico sepeket dan makan dengan 2 keping wholegrain bread from gardenia. Serius mmg sedap roti tu. Ah.. Aku suka tauuu.

Sambil tggu air panas tu budak kecik berdua tu pun ikut aku keluar. Kata depa lapar la apa la. Padahal dah makan malam.

Aku gorengkan juga dua keping daging beger. Tanpa minyak ye. Minyaknye keluar sendiri dari daging tu.

Sambil nak tunggu masak tu macam2 la gayanya. Main iron board tu umpama apa ntah. Hihi

1. Gaya nak iron baju.

2. Jadi strecther. Bawak pesakit naik ambulan.

3. Jadi meja makan.

Kretip kan?




Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails