Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Jumaat, 14 Disember 2012

Bukan pertandingan tangan gebu!

Assalamualaikum.
Hari ni g skul pagi dgn niat nak mengemas2 kelas. Hihi.
Tapi pagi2 kita makan la dulu. Menu nasi lemak perintis dan nasi putih murni. Sambal sadin tambah sambal telor Yuna. Daging salai masak lemak. Tengs pada semua yg mnyumbang makanan. Ehmm.. Dap dap...
Dah nak balik baru teringat. Ada Khaz belikan trio kami cenderahati dari Sabah.
Rantai tangan pearl dari Sabah ya. Hmm cantik sgt. Saya suka, saya suka!
Aku ni mmg tak minat nak membeli jewellery ni. Tapi kalai org dah bagi biasanya aku suka je. Hadiah kan. Siaapa yg tak suka?
Terima kasih daun keladi to Khaz. Ingatanmu itu menharukan kami tau. Lain kali bagi lagi ya. Hihi.
Ya udah. Yok teka mana satu tangan aku.
Sampai jumpa lagi ya.
Tata tau.
Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails