Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 4 Februari 2013

Come back ke go back?

Assalamualaikum...

Apa khabar semua? harap2 sihat2 lah selalu ya. Kalau sakit jangan lupa makan ubat. Jangan jadi seperti aku. Antibiotik tak perah habis. Hihi. So penyelesaian, takyah makan dari awal.

So, macam banyak je benda nak cerita kan?

Event paling besar rasanya tahun ni dah tentu la Cik Fatin masuk sekolah kan. Kiranya dah selama 7 tahun aku kerja kat situ. Sebab bulan lapan tahun yang sama, aku lahirkan minah cembeng tu. Hihi.

Terasa cam terdaya nak menaip dah. Terasa macam nak bercerita dah. Fedulik la hangpa nak baca ke tak mau. Fedulik la korang tak suka ke apa aku nak taip.

Tak suka p main jauh2. Aku pun tak suka juga kalau korang tak suka.

Ya udah. Mau tengok gambar dulu ya. Ni sambil2 buat kerja. Banyak dah tertangguh since nak tengok laptop pun cam nak muntahhhhhh...

Hihi. Sampai jumpa. Assalamualaikum.


Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails