Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Rabu, 6 Februari 2013

Perlu ke?

Assalamualaikum...

Perlu ke aku suarakan apa yang aku rasa sekarang kat blog ni?

Tak perlu kot.

Haha.

Perlu ke? Tak perlu kot?

Tu ayat berlapik.

Allahurabbi. Nanti orang akan kata aku menunjuk baik pula di blog ini.

No no no. Ini bukan kaedah nak menunjuk baik ya. Saja je.

Since aku suka menulis dan terasa terbatas sangat nak menulis kini.

Kenapa ya?

Bila aku karang-karang cerita sudahnya dituduh semua kisah hidup aku sendiri.

Bila aku privatekan blog. Tertanya-tanya pula.

Antara soalan-soalannya...
1. Mana blog kau ya?
2. Kenapa aku cari tak jumpa?
3. Dulu akak ada blog kan?
4. Kau dah tutup blog kau ya?

Antara jawapan aku pula...
1. Tatau apa jadi.
2. Tak lalu buka laptop. Nak muntahhhh.
3. Blog tutup untuk renovation.

Hakikatnya....
Memang aku niat nak buat major renovation. Dan aku mmg tak larat sgt nak on laptop. Dan aku tatau apa jadi since ada glinch sikit kat phone ni.

Alah. Lagi pun bukan penting pun. Hidup kan mesti terus. Ada ke takde ke kan sama je.

Ada pun boleh sumbangkan apa?

Maaflah kalau sepanjang ketiadaan itu telah menyusahkan korang.

Ya udah. Merapu je malam2.

Bismikallahummaahyawaamut.. Amin.

Assalamualaikum

*gambar hiasan - my leng lui...

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails