Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Khamis, 14 Februari 2013

Mimpi sedih Cik Fatin...

Assalamualaikum.


Pagi2 tadi, dia datang baring sebelah aku. Pastuh aku pelukla dia. Cium2 pipi. Cium satu muka. Memang kegemaran aku la tu. Puas rasanya bila dapat gomol satu muka tu.

Pastuh tetiba nangis pulak. Tanya2 kenapa, katanya "Fatin nampak kat mata Fatin ni, gambar ummi masa kecik2 dulu-dulu. Lepas tu orang tu buang je gambar ummi. Fatin dengan ummi sedih. Huhuhu..."

Pehal fulak minah ni ye. Mimpi2 macam aku jugak ke? Hihi..

Ni rakaman video tapi maaf suara je yang dengar, gambar gelap. Almaklum bilik aku kan gelap....

video

2 ulasan:

Makcik Anak 3 berkata...

alah..sedey2 nye die...

Aida Omer berkata...

Ntahnya tetiba jek. Mimpi dikatanya video. Rasa macam nampak kat mata. Hihi.

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails