KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 11 Februari 2013

Demam!

Assalamualaikum...

Hai. Akhirnya aku tewas malam ni. Selepas bersin tak berhenti. Dan hingus jernih keluar laju je ibarat pili paip rosak. ;-)

Tekak sangat perit. Kaki macam biasa... sgt sejuk. Dah tak selera nak makan aku paksa juga sebab kena makan ubat. Cegah lebih baik dari merawat kan.

Sebelum makan ubat tengok suhu badan aku dulu. Dah 37.5°. Kalau 38° aku kena la g klinik.

Korang macam mana? Pasti ramai yang keletihan setelah melalui perjalanan yang panjang pulang ke kampung. Dengan cuaca yang sangat panas dan kadang2 tak menentu nasihat aku banyak2 minum air putih dan rehat secukupnya ya.

Badan kita ni bukannya mesin. Even kalau mesin pun rosak juga kan sesekali?

Aku draft entry ni sebelum tgh malam.. Tapi dah terlena sebelum publish pula. Hihi...

Sampai jumpa lagi. Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails